Sorry :(

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket men här kommer min helg :D I Fredags så fixade vi Stephanies häst ( Samantha ) till tävlingen som var på lördagen. På Lördagen så vaknade vi halv 6. Åt frukost, kläde på oss tävlings sakerna ^^ När vi skulle åka till Knislinge så märkte vi ett problem..... Sammi ville inte gå in i transporten !! Fan...!! Men med lite Tobbe metod så funkade det utmärkt :D Vi kom till tävlingen och märkte att Sammi var ovanligt lungn.. Det bevisade sig att hon är lungn på tävlingar och helt gallen på träningar XD Men iaf...
Steffies tur i 70 cm. Ett slarv fel på andra hindret. Men annars gick det bra ^_^ I 80 cm så gick det galant änna tills Sammi kom fel :) Hon hoppar för tidigt och tar ett jätte skutt och Steffie flygger ur sadlen XD Hon satte sig på halsen och man ser på videon att hon hoppar värkligen bak i sadlen. Hon har inge stigbyglar eller tyglar endå skriker vår ridlärare fotsätt XD Japp det var Lördagen. På Söndagen så var det min ridlärare som skulle tävla. Hon hade ett nedslag i en meter. Andra en metern så hade hon två nedslag. Det var min tävlings helg ^^ Pussar och Kramar ListenLea ;) 










 URSÄKTA BILDERNA :/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0