Ridlägrets lycka !!

Det var ju ett ridläger V.38 :) Det var roligt, för jag lärde mig att hoppa 80 cm med Berra ( Har hoppat högre ) Han var rätt stark men det var ingen match för mig !
Andra dagen lärde vi oss att knoppa riktiga knoppar. Det gick bara bättre och bättre för mig... Men Linnea blev dess väre argare och argare på sina knoppar ^^ Hon tyckte först att de såg cpiga ut.. Men jag tyckte de var fina !
På söndagen så hade vi en tävling i dressyr och hoppning. Berra var lite vinglig när man skulle rida in:( men han hade bra form hela tiden ! Linneas inridning var perfa !! Hon var nästan helt rak hepla vägen till domaren och längningen var också perfa !
När det var  första galoppffatningen så ville inte Berra fatta den ;( Nästan mitt i volten så gjorde han galoppen.
I hoppningen gick både jag och Linnea felfria :) Berra ? Ja, jag hade kontroll på han och det var det bästa :)
Hela tävlingen vann Linnea :) Är så stolt över dig :*
 
Bilder kommer senare !! :D
 

Kommentarer
Postat av: linnea ♥

haha stolt över dej oxå!! :* kukfitta va mina knoppar såg hemska ut!! ;) ♥

Svar: Nej da de var jätte fina :D
Lisa Svensson

2012-07-17 @ 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0