:D

Som rubriken säger så är jag glad :D För jag ska på läger om en vecka! Vi ska bada med hästarna, hoppa. Och så ska vi ha tävlingar. Men det jag har saknat mest är min rumskompis :) Hon bor i Stockholm och vi träffas inte så mycket, men jag slår vad om att jag kommer gråta hur mycket som helst när hon kommer :( Och hennes lille bror :) Men han kommer nog inte våga krama mig ;) Äsh ...... Vi får se :D Men jag kommer inte blogga jätte mkt på som sommrarna, för man har ju ett liv ;) Men inte lika mkt på V. 28-29 :( men sen kommer man lägga upp bilder på både lägret och skara ! Jo, om ni vill så kan ni kolla mitt YT konto! Kamratkablen, för nu har jag lagt upp mer videos och mer roligheter! Många pussar och kramar ListenLea !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0